کاربر ماساژ

کاربر ماساژ

کاربر ماساژ زیر مجموعه رشته بهداشت و ایمنی از دوره های دارای بازخورد بسیار بالا در حرفه ماساژ است که در لیست دوره های سازمان فنی و حرفه ای ثبت شده و به عنوان اولین دوره پیش نیاز برای دیگر رشته های ماساژ، می بایست علاقمندان، دوره کاربر ماساژ را گذرانده باشند.

به طور دقیق تر باید گفت رشته كاربر ماساژ یکی از مشاغل و زیر مجموعه های مرتبط است در حوزه بهداشت و ايمني كه در آن فرد کاندید دریافت آموزش شايستگي هايي از قبيل موارد ذیل را می آموزد :

کاربر ماساژ
کاربر ماساژ

رعايت ايمني و بهداشت محیطی و فردی

ارزيابي عوامل ایجاد شده از انجام ماساژ در محیط

آمادگي ذهني و جسمی ماسور و افزایش درک کاری

برقراري ارتباط موثر، مفید و مطلوب در محيط

شناخت کلیه موارد منع استفاده از انجام ماساژ موضعی و عمیق

اجراي روش ها و تكنيك هاي ماساژ و انجام ماساژ موضعي و عمومي بدن

بكارگيري ساختار آناتومی بدن و نحوه قرارگيري، عملكرد و رفتار فيزيولوژي اندام های مختلف در ساختار ماساژ

فرد مورد نظر می بایست دارای سلامت كامل رواني باشد و توانايي كار با هر دو دست خود را داشته باشد . رشته کاربر ماساژ نیاز به پیش نیاز ندارد .

کاربر ماساژ
کاربر ماساژ

آموزش در دوره کاربر ماساژ 200 ساعت در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل تقسیم بندی شده است :

مدت آموزش تئوری 87 ساعت

مدت آموزش عملي 93 ساعت

مدت كارورزي 20 ساعت

در پایان کاربر در آزمون تئوری و عملی شرکت می نماید و پس از اخذ نمره قبولی می تواند نسبت به دریافت مدرک رسمی خود اقدام نماید .

چند نکته در خصوص ماساژ سنگ داغ
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

پس از طی شدن این دوره، مدرک رسمی و قابل ارائه در بیش از 173 کشور جهان به شرکت کنندگان در دوره های کاربر ماساژ ارائه خواهد شد. استفاده از مدرک رسمی قابل ترجمه به شما این اجازه را خواهد داد که در نقاط دیگر دنیا نیز به دنبال رفع نیاز های مالی خود باشید و به این شکل با یک بازار کاری بسیار بزرگ در پیش روی خود مواجه خواهید شد. انتخاب مکان مورد علاقه با در دست داشتن مدرک رسمی قابل ترجمه بسیار راحت خواهد بود و متخصصان موسسه هنر کهن در این راه شما را یاری خواهند کرد تا بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمایید .

کاربر ماساژ
کاربر ماساژ

مدرک کاربر ماساژ در کشور نیز به فرد این امکان را می دهد تا برای اخذ پروانه کسب اقدام نماید و اعتبار مدرک کاربر ماساژ به حدی است که می توان شغل و کسب و کار جدیدی را راه اندازی کرد.

در دوره کاربر ماساژ تکنیک های ماساژ روسی آموزش داده می شود. در آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد هنر کهن برای مهارت به ماساژ، علاوه بر کاربر ماساژ، یک سبک دیگر هم برای علاقمندان به حضور در دوره های آموزشی در نظر گرفته می شود که بتوانند با اطلاعات بیشتر و شناخت تکنیک های جدید موفق تر عمل کنند.

کاربر ماساژ از دوره هایی است که پس از برگزاری دوره آموزشی، آزمون سازمان فنی و حرفه ای به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد که هنرجو پس از شرکت در آزمون ها، مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت نماید.

اثرات تکنیک ماساژ سوئدی
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

به افرادی که به هر نحوی ماساژ کار می کنند توصیه اکید می شود تا مدرک کاربر ماساژ را دریافت نمایند تا بتوانند به صورت رسمی شروع به کار و فعالیت نمایند.

کاربر ماساژ
کاربر ماساژ

کاربر ماساژ در دو بخش ( بانوان و آقایان ) برگزار می شود و هر دو گروه می توانند از این مدرک استفاده کنند.

کاربر ماساژ در لغت به معنی فردی است که می تواند به صورت حرفه ای ماساژ کار کند که البته منظور ماساژهای ریلکسی است. با کاربر ماساژ نمی توان در حوزه ماساژهای درمانی کار کرد و آن بخش می بایست به پزشکان و نیز یومی تراپ ها واگذار شود.

کاربر ماساژ علاوه بر تکنیک های ماساژ روسی، شناخت دوره آناتومی و تاحدی فیزیولوژی بدن را نیز دارد تا با شناخت بدن، تکنیک ها به شکل حرفه ای اجرا می شود.

دوره کاربر ماساژ در سراسر کشور با مجوزهای لازم برگزار می گردد که علاقمند بتوانند در تمامی استان ها، دوره را گذرانده و پس از اخذ مدرک کاربر ماساژ، پرانه کسب دریافت کرده و شروع به فعالیت نماید.

کاربر ماساژ از رشته های پر در آمد و پولساز است که برای افرادی که بخواهند کسب درآمد بیشتری داشته باشند تا به اقتصاد خانواده خود کمک کنند یکی از بهترین راه های درآمد زایی است.

دوره کاربر ماساژ در خارج از ایران هم به لحاظ اقتصادی بسیار درآمد زاست و افرادی که دوره های کاربر ماساژ را گذرانده اند در مراکز ورزشی، باشگاه ها و کلینیک های پزشکی مشغول به کار شده اند.

کاربر ماساژ
کاربر ماساژ

دوره کاربر ماساژ شرایط سختی ندارد و می توان با تکنیک هایی که در این دوره جامع آموزش داده می شود، شروع به فعالیت نمود.

ماساژ ورزشی
بیشتر بخوانید
هنر ماساژ ایران آموزش ماساژ

آموزش سبک های دیگری نیز در سازمان فنی و حرفه ای کشور ثبت شده که از جمله ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ ایرانی و … می باشند که برای گذراندن این دوره ها می بایست مدرک کاربر ماساژ داشت که به عنوان پیش نیاز در نظر گرفته می شود.

موسسه هنر کهن به عنوان زیر مجموعه سازمان فنی و حرفه ای کشور این امکان را برای علاقمندان فراهم نموده است که کلیه رشته های دارای تاییدیه سازمان را زیر نظر اساتید با سابقه و خوش نام در این مجموعه به پایان برسانند و با دریافت گواهی رسمی سازمان جذب بازار کار شوند. همینطور با دریافت مدرک قابل ترجمه می توانند نسبت به مهاجرت و شروع فعالیت کاری در خارج از کشور نیز اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

44636125 – 44636068

این نوشته منتشر شده در مقالات علمی می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×